Prekių įsigijimo taisyklės
Naudojimo sąlygos svetainėje www.safes24.lt
1. Bendros nuostatos
1.1. Šios pirkimo sąlygos, kartu su dokumentais, paminėtais šiose sąlygose, suteikia informaciją apie SIA "INSAFE", registracijos numeris: 40203292478, adresas: Ryga, Kruptpilio g. 31 (toliau – Pardavėjas), ir išdėsto prekių pirkimo–pardavimo taisykles (Sąlygos) asmenims, nurodytiems 5.1 punkte (Pirkėjas), kurie perka prekes (Prekės) internetinėje parduotuvėje www.safes24.lt.
1.2. Šios Sąlygos taikomos visoms sutartims tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo (Sutartis). Prieš užsakydami bet kurias Prekes internetinėje parduotuvėje, atidžiai perskaitykite šias Sąlygas. Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Sąlygomis ir Privatumo politika, kitaip užsakymo pateikti negalėsite.
1.3. Pirkėjui rekomenduojama šias Sąlygas atsispausdinti ir išsaugoti ateičiai.
1.4. Sąlygos gali būti keičiamos 6 skyriuje nurodyta tvarka. Rekomenduojame prieš kiekvieną užsakymą peržiūrėti Sąlygas. Naujausias pakeitimas įsigaliojo 2024 m. gegužės 1 d.
1.5. Sąlygos ir Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaromos ir sudaromos tik latvių kalba.
2. Pirkinių atlikimas
2.1. Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos ir specifikacijos nurodytos prie prekių.
2.2. Norėdami pateikti užsakymą, įdėkite pageidaujamas prekes į krepšelį. Užpildykite visus reikiamus laukus ir pasirinkite patogiausią pristatymo būdą. Bendra užsakymo su pristatymu kaina bus rodoma ekrane. Atlikite apmokėjimą, kad užbaigtumėte užsakymą.
3. Apmokėjimo sąlygos
3.1. Svetainėje atsiskaitymo valiuta – euras. Pirkimą galima apmokėti pasirenkant šiuos mokėjimo būdus, kuriuos suteikia mokėjimų platforma makecommerce.lv, Maksekeskus AS:
Mokėjimai per Latvijos interneto bankus: Swedbank, SEB, Citadele ir Luminor
Mokėjimai per Estijos interneto bankus: Swedbank, SEB, Luminor
Mokėjimai per Lietuvos interneto bankus: Swedbank, SEB ir Luminor
Mokėjimai per Suomijos interneto bankus: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
Mokėjimai Visa/Mastercard kortelėmis
Grynaisiais
3.2. Asmens duomenys, reikalingi mokėjimui atlikti, perduodami licencijuotai mokėjimo įstaigai Maksekeskus AS.
3.3. Sutartis įsigalioja po sėkmingo mokėjimo į internetinės parduotuvės banko sąskaitą. Jei dėl kokios nors priežasties užsakymo įvykdyti negalima, Pirkėjas bus informuotas, o sumokėta suma grąžinama kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo gavimo.
4. Pristatymo sąlygos
4.1. Prekės pristatomos į šias šalis: Latvija, Lietuva, Estija. Įsigytos prekės pristatomos per kurjerių tarnybą arba gali būti atsiimtos parduotuvėje. Visi muitai ir mokesčiai, kuriuos reikia sumokėti gavus siuntą paskirties vietoje, turi būti sumokėti Pirkėjo.
4.2. Pristatymo kaina rodoma prieš užsakymo patvirtinimą. Įsigytos prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 3–7 darbo dienas. Išskirtiniais atvejais turime teisę išsiųsti prekes per iki 60 kalendorinių dienų, apie tai informavę klientą.
5. Atsisakymo teisė
5.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo. Atsisakymo teisė netaikoma, jei Pirkėjas yra juridinis asmuo.
5.2. Norint pasinaudoti atsisakymo teise per 14 dienų, prekes galima naudoti tik pagal tiesioginę paskirtį. Vartotojas atsako už prekės kokybės ir saugumo išsaugojimą atsisakymo teisės įgyvendinimo laikotarpiu.
5.3. Norint pasinaudoti atsisakymo teise, reikia pateikti atsisakymo formą, kurią galite rasti čia: [nuoroda į atsisakymo formą], išsiųsdami ją el. paštu serviss@seifs.lv per 14 dienų nuo prekės gavimo.
5.4. Pirkėjas apmoka prekių grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai grąžinimo priežastis yra tai, kad prekė neatitinka užsakymo (pavyzdžiui, neteisinga ar pažeista prekė).
5.5. Pirkėjas privalo nedelsdamas grąžinti prekę Pardavėjui, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po atsisakymo formos išsiuntimo internetinėje parduotuvėje. Gavus grąžintas prekes internetinė parduotuvė nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų, grąžina visus gautus iš Pirkėjo mokėjimus pagal nuotolinės prekybos sutartį.
5.6. Pardavėjas turi teisę sulaikyti mokėjimą iki tol, kol gaus prekę iš Pirkėjo arba kol bus pateiktas prekių grąžinimo įrodymas. Jei Pirkėjas pasirenka kitą nei pigiausią internetinės parduotuvės pasiūlytą pristatymo būdą, internetinė parduotuvė neprivalo kompensuoti viršijančių pristatymo išlaidų.
6. Vartotojo teisės dėl prekių, neatitinkančių sutarties
6.1. Internetinė parduotuvė atsako už prekių, parduotų Pirkėjui, neatitikimus ar trūkumus, kurie atsiranda per 6 mėnesius nuo prekių pristatymo dienos klientui arba egzistavo pristatymo metu, jeigu toks prielaidavimas neprieštarauja prekės pobūdžiui ar trūkumui.
6.2. Pirkėjas turi nedelsdamas informuoti Pardavėją apie prekės neatitikimą per 14 dienų nuo jo nustatymo, t. y. pateikti skundą. Pirkėjas gali pateikti skundą, susisiekdamas su internetine parduotuve adresu serviss@seifs.lv.
6.3. Internetinė parduotuvė neatsako už trūkumus, atsiradusius po prekių pristatymo Pirkėjui. Jei įsigytos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsako Pardavėjas, Pirkėjas turi teisę reikalauti pašalinti trūkumus ar pakeisti prekes naujomis, grąžinant nekokybišką prekę nemokamai.
6.4. Jei prekių neįmanoma suremontuoti ar pakeisti, Pardavėjas grąžina Pirkėjui visus mokėjimus, numatytus nuotolinės prekybos sutartyje. Pardavėjas pateikia rašytinį atsakymą į vartotojo skundą per 14 dienų.
7. Asmens duomenų tvarkymas
7.1. Internetinė parduotuvė tvarko tik tuos asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas įveda užsakydamas prekes, tokius kaip vardas, pavardė, el. paštas ir kt.
7.2. Internetinė parduotuvė perduoda asmens duomenis transporto paslaugos teikėjui(-ams), kad užtikrintų prekių pristatymą.
8. Ginčų sprendimo tvarka
8.1. Kiek klausimų šiose sąlygose nenumatyta, Pirkėjas ir Pardavėjas įsipareigoja laikytis galiojančių Latvijos Respublikos norminių aktų.
8.2. Visi ginčai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybomis. Jei susitarimas nepasiekiamas, ginčas sprendžiamas pagal Latvijos Respublikos teisės aktų reikalavimus. Ginčai tarp Pirkėjo (vartotojo) ir Pardavėjo gali būti perduoti nagrinėti Vartotojų teisių apsaugos centrui arba Latvijos Respublikos teismui.
8.3. Pirkėjas taip pat turi teisę kreiptis į Europos Sąjungos ginčų sprendimo institucijas.
9. Atsakomybė ir garantijos
9.1. Pardavėjas garantuoja prekių kokybę ir jų atitikimą aprašymui.
9.2. Jei prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę ją grąžinti arba reikalauti pakeisti.
10. Kitos nuostatos
10.1. Visi ginčai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybomis. Jei susitarimas nepasiekiamas, ginčas sprendžiamas pagal Latvijos Respublikos teisės aktus.
10.2. Šios sąlygos taikomos visoms tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytoms sutartims, išskyrus atvejus, kai sudaryta speciali rašytinė sutartis.
10.3. Bet kuri sutartis, sudaryta tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, reglamentuojama šiomis Sąlygomis kartu su dokumentais, kurie yra aiškiai nurodyti Sąlygose. Bet kokie nukrypimai nuo šių Sąlygų galioja tik tuo atveju, jei jie įforminti raštu.
10.4. Pirkėjas turi tam tikras teises, susijusias su nekokybiškomis prekėmis. Nė viena šių Sąlygų nuostata negali būti aiškinama kaip ribojanti ar mažinanti tokių teisių naudojimą.
10.5. Pardavėjas turi teisę perleisti savo teises ir pareigas pagal Sutartį trečiajam asmeniui ar asmenims, tačiau toks teisių ir pareigų perleidimas neturės jokios įtakos Pirkėjo teisėms ir Pardavėjo įsipareigojimams pagal šias Sąlygas. Tokiu atveju Pardavėjas informuos Pirkėją, pateikdamas pranešimą internetinėje parduotuvėje.
10.6. Pirkėjas neturi teisės be Pardavėjo rašytinio sutikimo perleisti visas ar dalį savo teisių ar pareigų, kylančių iš šių Sąlygų, trečiajam asmeniui ar asmenims.